Intră în cont / Inregistreaza-te
AE Agency


House Of Bak


Nici un videoclip încărcat. 

Detalii

OrganizatorHouse Of Bak

Perioadă2013-03-15 - 2013-03-20

CursanțiProfesionisti

Nr. cursanți10

SpecializareEtica, Brand Si Imagine

Curs:

Obiectiv: abordarea problematicii imaginii unei persoane si companii iin  mod critic si constructiv

Grupul  tinta: persoanele care sunt interesate sa fie administreze imaginea publică a lor, a altor persoane  si a unor companii


Descriere:

Structura cursului

I  A construi o imagine etică

I.1  Criza  în serviciul public al imaginii

I .2 Administrarea unei abordări etice a imaginii

I.3 Increderea publică

I.4 Castigarea responsabilităţii (notorietăţii)

I.5 Principii de ghidare spre etica  în domeniul public

II Importanta imaginii

II.1 Probleme de imagine

II.2 Rolul emotiilor in comportamentul etic

II.2  Criterii etice

II.3 Codul etic de conduita

II.4  Responsabilitatea fotografilor

II.5 Responsabilitatea jurnalistilor

II.6 Responsabilitatea utilizatorilor media

II.7  Responsabilitatea actorilor umani

III Rolul Mediei sociale in administrarea crizei imaginii de brand

III.1 Definirea crizei

III.2 RADAR organizational

III.3 A preveni dezastrul abaterilor etice

III.4 Reputatia imaginii de brand

III.5 Ce conteaza pentru imaginea unei corporatii

III.6 Cei patru factori conducători: onestitate, dezvaluire (declaratie), transparenta, profesionalism

III.7 Cand o companie  este necredibila? Cand o companie este credibilă?

III.8 Conexiuni etice cu responsabilitatea socială

III.9 Teoria consumista in era digitala

Aplicatii seminar

V Imaginea - convergenta digitala si virtuala (seminar Alexandru Olah)

VI Reprezentarea imaginii si brandului printr-un eveniment (seminar Oana Serban)

VII Imaginea se construieste (seminarl de coaching despre construirea imaginii cu Ana Moisoiu Atodiresei)

Durata: 18 ore

Cost

Formatori

- Drd Mihaela Macsut, Doctorand în filosofie

- Drd. Stefan Grosu, Casa Bak de Sighisoara, Doctorand in etica

- Asistent imagine Oana Șerban

- Asistent computational Alexandru Olah

- Coach imagine Ana Moisoiu Atodiresei

 Competente

-sa cunoasca principalele directii de dezvoltare in teoria imagisticii,

-sa  cunoasca teoriile psihologice si cognitive despre imagine,

-sa definească o criza de imagine,

-sa definească un brand,

-sa  inteleaga cum se poate construi in mod etic o imagine de brand (a unei persoane, a unei companii, a unui produs)


ȚarăRomania

OrașBucharest

Date contact

Telefon: 0744119585
Email: adrianamacsut@gmail.com,stefangrossu@yahoo.com
Adresă: Phd Student, Stefan Grosu, House Of Bak, Bucharest, Dezrobirii Street, Number 42, Department 6, Phone 021 4330174 / 031 4112973 , Mobile 0726 161826 / 0745 531315, Email Stefangrossu@yahoo.com
Website: http://stefanbakgrosu.wordpress.com